sobota 9. ledna 2010

Zase doma

OT na začátek - je zajímavý vidět, jak lidi, co neměli nikdy čas, toho času najednou mají dost. Ono je to o chtění a ne, že ne. No, aspoň to vidím.

No jak napovídá titulek, jsem doma. Sice o dost později, než jsem plánoval, ale přece (a nestěžuju si). Původní plán byl ICE z Mannheimu do Frankfurtu 16:06 - 16:38, pak průchod rentgenem (super věc, když si vytisknete letenku, tak se nemusíte odbavovat, o frontu míň) a 19:05 let do Prahy, kde jsem měl být kolem osmé. Tj. plus mínus nejpozději v 23:00 doma...

No, plán by byl, ale člověk míní a počasí mění. Let byl přesunut nejdřív na 20:00 a pak cancelled. Po chvíli lítání po terminálu 2 jsem našel přepážku ČSA, kde mě posadili do letu Lufthansy ve 22:00 (ten je pro změnu na terminálu 1, takže hurá na automatický vláček). Ten už naštěstí nikdo nezrušil. Ale stejně jsme kvůli čekání na odmražování vzlétli až ve 23:00 (btw letadlo plný tak z jedné třetiny, seděl jsem u exitu, takže spooousta místa).

Mimochodem poznámka - když letíte v takovým počasí letadlem, tak to, že se vůbec hýbete poznáte snad jenom středním uchem a "zadkem". Z okýnka totiž kromě křídla a tmy není nic vidět. Takže by se to klidně dalo falšovat na zemi :-)

Nějak jsem se rozkecal, takže už jenom stručně. V Praze na autě asi sto kilo sněhu, špatné odbočení na karlovarskou dálnici laskavé, místo silnic bílá pláň, ježdění legrace (ya rly!)

Mnoho mnoho díků Zoe za nocleh (a ranní kafe a tak).

3 komentáře:

  1. proč píšeš zadek do úvozovek, slušňáku?

    OdpovědětVymazat
  2. Páč samozřejmě nevnímáš přímo zadkem, žejo, ale říká se to tak :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jak se vnímá zadkem? asi už jsem dlouho neletěla, nebo je muj "zadek" málo vnímavej.

    OdpovědětVymazat