úterý 9. března 2010

Summer Wine II

Jak se stane z písničky červ? Myslím tu příjemnější verzi. Už třetí den poslouchám/mám v hlavě různé verze Summer Wine (nejvíc tu z Das Wilde Leben a pak od Bona & The Corrs).

Když se to pokouším rozebrat sám pro sebe, tak konkrétně u téhle písničky budou důvodem dvě prolínající se melodie. Ty by navíc asi fungovaly i samy o sobě (přičemž je mi jasný, že líbivost melodie je hodně subjektivní). Ale dohromady... (čtěte - ty smyčce na pozadí jsou prostě boží!).

Otázka je, jestli to není v konečném důsledku vlastně jedno...

6 komentářů:

  1. teď by mě zajímalo, co z toho plyne za poučení :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nic, tohle je blogpost, ne bajka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. mě jen zajímalo, co má tahle analýza vypovědět nového, nechtěla jsem morální poučení

    OdpovědětVymazat
  4. co to je prijemnejsi verze cerva?

    OdpovědětVymazat
  5. zoe: Nového asi nic, spíš taková úvaha. To se stává, když ti něco zní už tři dny v uších... :-)

    e*v: To je ta verze, kdy ti nevadí, že to pořád slyšíš. Narozdíl od takového ram sam sam třeba...

    OdpovědětVymazat
  6. IMHO March Whine X, or March and Whine X?

    OdpovědětVymazat