středa 3. února 2010

O snech

Se snama je to děsně zajímavý. Teda - nemůžu mluvit o ostatních a ani citovat nějaké freudoviny, ale u mě to tak rozhodně je (asi teda nejen u mě, ale nebudu se odvolávat na ostatní).

Mám sny, jako každej (zbytečná věta je zbytečná). Jenže mě někdy dokážou ovlivňovat víc, než bych si kdy chtěl připustit. To máte tak - potkáte třeba hezkou holku. Řeknete si, že je hezká, ale nijak víc to neřešíte a ani o ní nepřemýšlíte. Prostě normálka, takových je denně i několik. A pak to přijde - sen. O ní. Nedá se říct, že by snad musel být nutně milostnej, to vůbec ne. Jenom jsem v tom snu s ní. Za pár dní si ani nepamatuju, o čem ten sen byl.

Ale zůstane za ním STOPA. Něco, co mi do mozku vyryje nápis "Tohle je ta pravá". Nevím proč. Naprosto netuším, co je to za featuru a co je sakra mýmu mozku do toho, do koho se zamiluju nebo ne. Notabene v noci, ve spánku! Asi se mi to stalo víckrát, pamatuju si ale dva případy, kdy mě to nasměrovalo k oněm slečnám - jednou neúspěšně (ale to jsem byl mladej a blbej a navíc se pak ukázalo, že kdybych nebyl tak blbej, mohlo bejt všechno úplně jinak) a podruhé úspěšně.

A vždycky to bylo sakra intenzivní.

No a teď mi někdo vysvětlete, co je tohle za fóry. Já se přece nebráním tomu, když se mi holka fakt líbí, si připustit, že jako jo. Ale ne, pán je blbej a jeho podvědomí ví nejlíp, co vlastně chce.

Jenže kdyby ty sny bylo jenom o tomhle. Ony jsou pak i další sny. Ty, který mi říkaj, že je někdo špatnej, protože v tom snu dělá špatný věci. A tyhle věci dělaj lidi, který mám jinak třeba rád nebo to jsou kamarádi.

Babo raď... Přece kvůli blbýmu snu nezanevřu na kamaráda nebo kamarádku? Ale proč si kvůli němu vyberu partnerku? Hm? A co je vlastně pravda - kecá mi podvědomí, nebo nekecá?

A sny můžou bejt někdy i pěkně zmatený. Přesněji řečeno kraviny na entou. A podle těch se fakt řídit nebudu. Ale možná je to celý o tom, že na mě moje podvědomí vrhá spoustu informací a já si je mám přebrat. A protože jsem duše optimistická, beru jenom ty dobrý.

Někdo jinej si zase ze snů bere jenom to špatný. Každýho volba, žejo.

PS: A vůbec nejhorší jsou divně pěkný sny o bejvalkách, který vás ráno nutí přemýšlet o tom, jestli by vlastně nebyl dobrej nápad té bejvalce zavolat... Jsou horší než trpaslíci. Fakt. (nevolám, nebojte)


6 komentářů:

  1. Není v možnostech podvědomí lhát.

    OdpovědětVymazat
  2. zoe: Kecání nemusí bejt nutně lhaní (v tomhle případě). Pořád je to nějaká interpretace reality, i když ji provádí to podvědomí... A někdy to prostě nedává smysl.

    OdpovědětVymazat
  3. Bojim se! ... ze na me nekdy vlitnes s motorovkou, pac se ti o me zdal blbej sen :O

    OdpovědětVymazat
  4. (a teď abych dedukoval, kdo to napsal!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. muhehe. za to muze tendle blbej blogger, kdyz me podepise pod googlem, tak se znova podepisovat nebudu. ale myslim, ze je to zrejme... name + cas prispevku.

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, pravda, ten čas je naprosto jasnej! Mám tě :-)

    OdpovědětVymazat